Szanowni Państwo,
przedłużamy termin nadsyłania przepisów, do projektu książki kucharskiej powstającej z naszych propozycji.
Wzór w jakiej formie należy przesyłać materiał został rozesłany przez wychowawców.
Serdecznie dziękujemy za wszystkie już przesłane propozycje, a na kolejne czekamy do 2 marca.
Konkurs plastyczny ,, Portret irlandzkiego Skrzata"
Uwaga!
W dniach 24-26 lutego w naszej szkole odbędzie się próbny egzamin ósmoklasisty. Szczegółowe informacje zostaną podane zainteresowanym przez Librusa.
ZACHĘCAMY DO WSPARCIA INICJATYWY RADY RODZICÓW
Zapraszamy do zapoznania się z propozycją Webinarów adresowanych do rodziców
(czas trwania ok. 40 min.)
1. Sposoby wspomagania dzieci w nauce. Czas na naukę i relaks.
Atrakcyjne narzędzia i materiały online.
11.02.2021r. godz.18.00
Webinar będzie dostępny pod linkiem:
2. Młodzi użytkownicy Internetu –wyzwania, bezpieczeństwo, ochrona wizerunku w sieci. Co wiemy, o czym nie wiemy , a czego się nie domyślamy czyli jak towarzyszyć dziecku w cyfrowym świecie ?
25.02.2021r. godz.18.00
Link będzie dostępny w późniejszym terminie.
Nasza szkoła wzięła udział w ogólnopolskiej akcji ekologiczno- edukacyjnej ”Tusz do paki”.
INFORMACJE DLA KLAS ÓSMYCH
Zapraszamy do zapoznania się z terminami postępowania rekrutacyjnego i składania dokumentów do klas pierwszych szkół ponadpodstawowych i klas wstępnych szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2021/2022.
Ustalony przez ministra harmonogram postępowania rekrutacyjnego uwzględnia zmiany harmonogramu przeprowadzanych egzaminów ósmoklasisty, w tym terminu wydania zaświadczenia o wyniku tego egzaminu przez Okręgowe Komisje Egzaminacyjne.
Harmonogram dostępny jest na stronie internetowej MEiN.
Załączniki:
Właściciele zachęcają również do wolontariatu. Zapisy są na konkretne dni i godziny , a umówić się można pod numerem telefonu : 504 159 760 .
Gorąco polecamy!!
Szanowni Państwo, prosimy o wsparcie 1%
pomoc dla wnuczki długoletniego pracownika zaprzyjaźnionej Szkoły w Prażmowie.
Dyżury psychologa i pedagoga w szkole (stacjonarnie) do 31.01.2021
Pozostały czas do dyspozycji zdalnie, kontakt przez Librus, Teams, Zoom
Dzień tygodnia |
Stanowisko |
Imię i nazwisko |
Godziny dyżurów |
Wtorek |
Pedagog |
Anna Radońska |
09.00-14.00 |
Środa |
Psycholog |
Barbara Bruzda |
09.00-14.00 |
czwartek |
Psycholog |
Agnieszka Zawadzka - Szajda |
09.00-14.00 |
W tym roku również zwracamy się do tych, którzy nie wiedzą na co przeznaczyć 1% swego podatku, do tych którzy się wahają, do tych którzy nie wiedzą o takiej możliwości.
Wystarczy w swoim rocznym zeznaniu podatkowym w rubryce 131 podać nr KRS - 0000457030, w rubryce 132 wpisać kwotę, w rubryce 133 wpisać cel - SP Uwieliny (383).
Szanowni Państwo, drogie Dzieci, przedstawiamy wyniki konkursu ,,ANIOŁ”
ANIOŁ NUMER 5 wykonany przez Małgosię i Gabrysię Wójciak
ANIOŁ NUMER 3 w wykonaniu Igora Tywonka
ANIOŁ NUMER 6 wykonany przez Monikę Cybulską
Nagrodami są karty podarunkowe do EMPIKU, które tradycyjnie ufundował proboszcz Parafii Kędzierówka ksiądz Ryszard Tomaszkiewicz.
I MIEJSCE karta podarunkowa o wartości 250 zł
II MIEJSCE karta podarunkowa o wartości 150 zł
III MIEJSCE karta podarunkowa o wartości 100 zł
Po wygraną zapraszamy Rodziców od 17 grudnia do sekretariatu budynku A Szkoły Podstawowej w Uwielinach.
WIELKIE GRATULACJE DLA ZWYCIĘZCÓW !!
Zapraszamy do udziału w licytacji wszystkich wykonanych ANIOŁÓW. Licytacja zacznie się już dziś wieczorem (16.12) i potrwa do poniedziałku (21.12) do godziny 13.00
Z przyczyn od nas niezależnych od piątku do chwili obecnej w naszej szkole nie mamy połączenia internetowego. Za utrudnienia przepraszamy.
Szanowni Rodzice, Dzieci, Nauczyciele.
Mistrzowie Tabliczki Mnożenia i Sprytnego Liczenia
W tym roku świętowaliśmy X Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia.
Z tej okazji uczniowie pisali testy ze znajomości tabliczki mnożenia i dzielenia oraz sprytnego liczenia. W każdej klasie uczeń, który napisał najlepiej test otrzymał tytuł Klasowego Mistrza Tabliczki Mnożenia a dodatkowo na każdym poziomie wyłoniono Szkolnych Mistrzów Tabliczki Mnożenia i Sprytnego Liczenia. Dyplomy i nagrody najsprytniejszym matematycznym mistrzom zostaną wręczone po powrocie do nauczania stacjonarnego.
Szkolni Mistrzowie Tabliczki Mnożenia i Sprytnego Liczenia
Szymon Grochoła kl. 4a
Kacper Tujak kl. 5b
Przemysław Odolski kl. 6b
Piotr Kuzin kl. 7a
Stanisław Lewandowski kl. 7c
Bartłomiej Osełka kl. 8a
Serdeczne gratulacje!
5 GRUDNIA ŚWIATOWY DZIEŃ WOLONTARIATU
Od wtorku 24 listopada br. dla uczniów realizujących naukę zdalną jest możliwość odbioru posiłku przygotowanego przez szkolną kuchnię.
- odbiór posiłku deklarujemy z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem u Intendentki Pani Agnieszki Lewandowskiej pod nr tel. 510 833 557;
- posiłki będą pakowane we własne pojemniki na żywność, przynosimy je ze sobą;
- odbiór w godz. 11.00 – 11.45 i 12.15 -13.00
- osoby odbierające są zobowiązane do okazania karty obiadowej przypisanej do danego ucznia;
- osoby odbierające korzystają tylko i wyłącznie z wejścia bezpośredniego na stołówkę od strony parkingu dla pracowników.
Zapraszamy!
Konkurs plastyczny ,,Jesienne parasole"
BIBLIOTEKA SZKOLNA
W okresie nauczania zdalnego zmienione zostają godziny pracy biblioteki szkolnej, tak aby uczniowie klas IV-VIII mieli możliwość wypożyczania książek, w szczególności lektur obowiązkowych:
Poniedziałek 7.30 - 15.30
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 14. 00 - 18.00
Czwartek 14.00 - 18.00
Piątek dzień pracy wewnętrznej
Uczniowie mogą komunikować się z bibliotekarzem, Krystyną Zelman, poprzez Librusa.
KONKURSY PRZEDMIOTOWE
W związku z wprowadzonymi przez Rząd obostrzeniami zaplanowane w dniach od 27 do 29 października konkursy z historii, fizyki, biologii, wiedzy o społeczeństwie, geografii i chemii nie odbędą się. O nowych terminach uczniowie zostaną powiadomieni. Szczegóły na stronie: konkursy.mscdn.pl
uprzejmie informuję, że na mój wniosek, sanepid zdecydował o przedłużeniu nauki zdalnej dla Uczniów klas 4-8 oraz Dzieci z najstarszych oddziałów przedszkolnych ( 6-latków ) do dnia
30 października b.r.
Uczniowie klas 1-3 oraz Dzieci z pozostałych oddziałów przedszkolnych, od poniedziałku, tj.od 26 października, będą pracować w trybie stacjonarnym, zgodnie ze stałym planem zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych.
Świetlica szkolna będzie przyjmować Uczniów w swoich stałych godzinach, tj. od 7:00 do 17:30.
Rozkład jazdy gimbusów dostosujemy do planu zajęć ( informacja o rozkładzie jazdy zostanie umieszczona na stronie szkoły ).
Stołówka będzie wydawać posiłki.
Ze względu na panującą sytuację epidemiczną, zwracam się z prośbą do Państwa Rodziców o zorganizowanie, jeśli to możliwe, opieki zastępczej dla Dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz korzystanie ze świetlicy szkolnej tylko w razie bezwzględnej konieczności.
W mocy pozostają zasady reżimu sanitarnego obowiązujące w naszej Placówce.
z powodu kwarantanny oraz choroby Pracowników, oba sekretariaty będą zamknięte do odwołania.
W ważnych sprawach, prosimy o kontakt na numer służbowy- 503 369 112.
Za utrudnienia przepraszamy.
decyzją Sanepidu,nasza placówka wraz z oddziałami przedszkolnymi przechodzi z trybu nauki stacjonarnej na edukację zdalną w dniach 12-23 października 2020 r.
O organizacji zajęć powiadomią Państwa Wychowawcy klas.
Bardzo proszę Nas wszystkich o zachowanie reżimu
sanitarnego.
Szanowni Państwo,
dziś rano otrzymałam informację o pozytywnym wyniku testu na koronawirusa u jednego z Nauczycieli naszej Szkoły.
Natychmiast wdrożyłam procedurę obowiązującą w placówce na wypadek stwierdzenia przypadku covid-19. Zgłosiłam ten fakt Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Chylicach oraz władzom Gminy Prażmów. Zgodnie z wytycznymi, na chwilę obecną, zostały zawieszone zajęcia w klasach, w których Nauczyciel prowadził lekcję. Na polecenie Sanepidu, przekazałam stacji listy uczniów, numery telefonów do rodziców oraz adresy zamieszkania osób z bezpośredniego kontaktu z Nauczycielem.Dalsze wytyczne osoby wskazane otrzymają z Sanepidu, który zaleca pozostawienie dzieci w domu do dnia 12 października.Z doświadczenia innych placówek wiem, że inspekcja sanitarna dzwoni z opóźnieniem, albo nie dzwoni wcale. Prosimy o zachowanie reżimu sanitarnego dla dobra nas wszystkich.
Bieżące informacje będę zamieszczała w Librusie.
Pozostałe klasy pracują bez zmian.
Z poważaniem,
Elżbieta Małecka
HARMONOGRAM KONKURSÓW SZKOLNYCH ROK 2020/2021
LIST OTWARTY DYREKTORA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UWIELINACH
HARMONOGRAM UROCZYSTOŚCI W ROKU SZKOLNYM 2020/2021
ZAKRYWANIE UST I NOSA ORAZ POMIAR TEMPERATURY
LIST OTWARTY DYREKTORA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UWIELINACH
Wsparcie dla biblioteki szkolnej
W tym roku nasza Szkoła otrzymała dofinansowanie zakupu książek do biblioteki w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa. Jest to niebagatelna suma 12 tys. zł . Warunkiem otrzymania dofinansowania był udział własny Gminy w wysokości 3 tys. zł . Łącznie biblioteka wzbogaci swój księgozbiór w książki niebędące podręcznikami o wartość 15 tys. zł . Zakup książek w ramach projektu będzie uzgodniony z Uczniami, Rodzicami i Nauczycielami tak, aby w jak największym stopniu zaspokoić potrzeby i uwzględnić preferencje czytelnicze całej społeczności szkolnej.
X Międzynarodowy Konkurs Plastyczny ,,Przyroda w kolorach"
Serdecznie zachęcamy do pomocy w programie edukacyjnym
,, Moje miasto bez elektrośmieci"
ZARZĄDZENIE DYREKTORA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UWIELINACH
Drodzy Uczniowie!
2 września (środa) jest dniem zwrotu podręczników z ubiegłego roku szkolnego. Uczniowie obecnych klas II-VIII przynoszą do szkoły komplet podręczników szkolnych zapakowany w torbę foliową (reklamówkę).
Wszystkie podręczniki muszą być podpisane.
Książki zbierają obecni wychowawcy klas.
PLAN LEKCJI
ROK SZKOLNY 2020/2021
W zakładce "PLAN LEKCJI" można znaleźć plan lekcji obowiązujący od 2 września br.
LIST MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ
dotyczący Roku Szkolnego 2020/2021
Rozkład jazdy gimbusa szkolnego obowiązujący od 02.09.2020r.
Szanowni Państwo, prosimy o odbiór rzeczy dzieci, które zostały w szatniach (buty, kurtki itp.) do 11 września w godzinach 8.00-16.00 . Po tym terminie odzież trafi do PCK.
ZDALNA SZKOŁA- WSPARCIE OGÓLNOPOLSKIEJ SIECI EDUKACYJNEJ W SYSTEMIE KSZTAŁCENIA ZDALNEGO
Pieniądze dla Zosi, jak i innych chorych dzieci zbierane są w fantastyczny sposób - należy wykonać pompki lub przysiady w ramach akcji #GaszynChallenge https://www.siepomaga.pl/gaszynchallengezosia…
WIELKIE BRAWA DLA RODZICÓW!
PODSUMOWANIE ROKU SZKOLNEGO 2019/2020
Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie,
za nami 10 miesięcy wytężonej pracy, w tym 3 miesiące zdalnej.
Owocem ogromu wysiłku jaki Wszyscy włożyliśmy są wspaniałe wyniki klasyfikacji rocznej i końcowej.
Z przyjemnością i satysfakcją pragnę poinformować, iż w Szkole Podstawowej w Uwielinach WSZYSCY uczniowie otrzymali promocję do klasy programowo wyższej.
Z 294 uczniów uprawnionych do ubiegania się o stypendia za wysokie wyniki w nauce lub osiągnięcia sportowe, aż 73 otrzymało łącznie 74 stypendia, czyli osiągnęli wysoką średnią ocen (klasach 4-6 co najmniej 5,20 a w klasach 7-8 odpowiednio 5,00 i co najmniej dobrą ocenę zachowania).
112 uczniów, co stanowi 38,1 % ogółu, otrzyma świadectwo z wyróżnieniem .
Z niecierpliwością czekamy tylko na wyniki egzaminów ósmoklasistów.
Gratuluję Uczniom, dziękuję Rodzicom i Nauczycielom. Osiągnięcie tak wspaniałych wyników nie byłoby możliwe bez Waszej wspólnej, wytężonej pracy.
Korzystając z okazji pragnę życzyć wszystkim wakacyjnego wypoczynku i … powrotu do nauki stacjonarnej od 1 września br.
Z poważaniem
Robert Radoński
ZARZĄDZENIE DYREKTORA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UWIELINACH W SPRAWIE WPROWADZENIA PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA NA TERENIE SZKOŁY W TRAKCIE PANDEMII.
PROCEDURA BEZPIECZEŃSTWA W SZKOLE PODSTAWOWEJ W UWIELINACH W TRAKCIE PANDEMII
PROCEDURA POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU PODEJRZENIA ZACHOROWANIA NA COVID-19
Szanowni Państwo,
Rodzina z Sierzchowa, której dzieci są uczniami zaprzyjaźnionej szkoły w Zalesiu Górnym, bardzo potrzebuje naszego wsparcia w związku z tragicznym zdarzeniem losowym. Jeżeli ktoś z Państwa miałby chęć pomocy, poniżej zamieszczamy link do zbiórki publicznej na:
https://liblink.pl/oVyfLiU9Sn
Bardzo dziękujemy w imieniu Rodziny za dotychczasową pomoc.